Sursa ta zilnica de buna dispozitie


Poate vă întrebaţi de unde această concluzie, sau pur şi simplu de ce? Nu, nu este vorba de sfârşitul lumii, ci pur şi simplu de sfârşitul şcolii😦.

Numai ce sa terminat şcoala, nici bine nu am apucat să simt aerul cald al verii şi dulcele gust al distracţiei din timpul vacanţei de vară, că hop-trop dau de altă şcoală. De data asta de şcoala de şoferi.

Într-adevăr este frumos să visezi cum va sta permisul de conducere în măna ta sau cum o să arunci bicicleta pentru o maşină. Dar cănd văd cum greşesc unii în conducere, îmi trece prin minte : „Pfoai….de asta aveam eu nevoie? În loc să stau liniştită, un stres în plus”.

Acum tot ce-mi rămăne este s-o termin şi pe asta, că de : singură m-am băgat, singură mă scot! Cu rezultate revin mai încolo😉

Comments on: "Sfârşitul duce către un nou început …" (2)

  1. Julian BJ said:

    >:D< cu incredere iei permisul ;))

Lasă un răspuns

