Sursa ta zilnica de buna dispozitie


Revin cu partea a doua din seria România în imagini dupa publicarea primei părţi .

În această parte m-am hotărât să public pozele făcute în judeţul Neamţ. Este un loc minunat în care vă puteţi petrece o vacanţă. Sunt foare multe obiective turistice nemaipomenite.

E răndul imaginilor cu Mănăstirea Văratec şi căteva detalii despre aceasta:

manastirea-varatec-frumos-biserica-judetul-neamt-romania-peisaj

Amplasată la 12 km de Târgu Neamţ şi la 40 km de Piatra-Neamţ, Mănăstirea Văratec este, fără îndoială, unul dintre cele mai cunoscute şi mai vizitate monumente ale judeţului Neamţ.

manasirea-varatec-romania-judetul-neamt-peisaj-biserica-fantana-veche-flori

Mănăstirea Văratec datează din anul 1785 şi a fost ctitorită de fiica unui preot din Iaşi, călugărită cu numele de Olimpiada.

În ansamblul monahal Văratec se mai află biserica „Sfântul Ioan Botezătorul” (1844),  lângă care se găseşte mormântul poetei Veronica Micle, decedată în 1889, şi Biserica Schimbarea la Faţă (1847).

manastirea-varatec-romania-judetul-neamt-biserica-peisaj-fantana-veche-frumos

Mănăstirea are o bogată colecţie muzeală, cuprinzând Evanghelii, icoane, manuscrise, veşminte, tapiserii cu valoare artistică şi istorică.

manastirea-varatec-romania-peisaj-judetul-neamt-frumos-biserica

manastire-judeul-neamt-biserica-peisaj-frumos-romania-flori

Sper că vă plac aceste poze. Am să revin căt de curând cu poze tot din judeţul Neamţ, însă de data aceasta cu alte noutăţi.

Până atunci aştept opiniile şi comentariile voastre despre acest articol.

Comments on: "România în imagini (2)" (6)

  1. sper sa ajung si eu odata in judetul Neamt dar slabe sanse…….astept in continuare noi articole pe aceasta tema imi place cum scrii articolele pacat ca nu postezi mai des.

    • Multumesc pentru compliment. Sincer, de multte ori mi-am propus sa scriu mai mult, dar nu intotdeauna reusesc. Si imi pare sincer rau.
      Niciodata sa nu spui niciodata ! Nici eu nu credeam ca voi ajunge candva pe acolo. Viata mereu te duce unde te astepti mai putin, dar cu vointa ta face si in asa fel, incat sa poti sa-ti indeplinesti si visele.

  2. Frumoase fotografii… Îmi place tot ceea ce faci aici, aşa că am să mai trec. Cu toată plăcerea!

  3. Julian BJ said:

    eu sunt din judetul neamt , si intr-adevar avem multe locuri frumoase , dar din pacate nu sunt prea bine scoase in evidenta .. zic din pacate ca ma gandesc la functia lor turistica , dar daca ma gandesc la sanatatea locurilor alea , e mult mai bine ca sunt ascunse de lume , raman asa cum au fost dintodeauna.:)

    • Sincer, aveti un judet care pe mine ma cucerit. Eu am ajuns acolo cu o excursie. Cand am auzit unde se merge nu eram foarte incantata (nu mi-am ales eu excursia, o castigasem). Insa dupa ce am vazut acele locuri minunate nu imi mai venea sa vin acasa. Si sigur am sa mai trec pe acolo.

Lasă un răspuns

