Sursa ta zilnica de buna dispozitie

Vara asta …


Ok. Ştiu că nu îmi stă în fire să povestesc despre cum mi-am petrecut ziua sau ce mi s-a întămplat peste zi. Dar astazi fac o mică excepţie şi vă povestesc despre ziau de azi.

A inceput frumos, cu raze de soare care îmi băteau la fereastă, în semn că se anunţă o noua zi frumoasă. Am avut umpicuţ de lucru, dar trecând peste asta, am fost şi la condus. Umpic printre jaloane nu strică, pentru a mă obişnui. Totuş trebuie să iau carnetul !

Cea mai frumoasă parte, în acelaşi timp şi principala pentru care scriu acest articol, este că la reveniria acasă, m-a aşteptat mama în poartă cu o veste superbă : merg în excursie. E vorba despre o excursie căştigată la olimpiadă, despre care credeam că toţi au uitat. Dar se pare că m-am înşelat.

Cel mai mult mă bucur că voi cunoaşte încă o parte a României, respectiv Sighişoara, Predeal, Braşov. Radiez de fericire şi vă promit că voi face mii de poze, pe care o să le împărtăşesc cu voi.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Comments on: "Vara asta …" (4)

  1. Interesant post. O sa incerc sa citesc cat mai multe. Continua tot asa !

  2. Julian BJ said:

    soferitza ;)) distractie placuta >:D< si sa nu ne uiti acolo pe unde pleci

  3. vi la mine in oras😛😛😛 adica la Brasov……sper sa pleci cu o impresie placuta.

  4. Aştept cu mare interes şi fotografiile şi impresiile…

Lasă un răspuns

