Sursa ta zilnica de buna dispozitie


Am găsit acest video întămplător pe Aradon. Era postat ca clipul zilei şi fiind mai curioasă din fire, m-am găndit să mă uit despre ce este vorba. Şi uite ce am gasit :

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

E atăt de dulce căţeluşul, încăt nu m-am abţinut. Trebuia să vi-l arăt.

Oare cănd o să-mi spună căţelul meu că mă iubeşte???Până acum nu ştie decăt să comenteze cănd îl cerţi.

Comments on: "Căţeluşul iubăreţ" (2)

  1. Julian BJ said:

    ai mei nu stiu decat sa imi latre de mancare .. totusi .. uneori animalutele de langa noi au puterea sa ne scoata din suparare cu dragostea lor nelimitata🙂

  2. Sufletele pufoase de lângă noi… Ne dăm seama din privirea lor cât de mult ne iubesc…

Lasă un răspuns

