Sursa ta zilnica de buna dispozitie


M-am găndit că ar fi mai bine să putem vorbi şi pe messenger, chiar de pe blog. Aşa că am adăugat o nouă pagină La o cafea online, unde vă invit să discutăm despre orice, să ne împrietenim.
Vă aştept cu mare drag😉

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Comments on: "La o cafea online" (4)

  1. o idee buna, dar nu stiu exact cum putem face acest lucru.

    • Oricine vrea sa vorbeasca cu mine, intra pe pagina La o cafea online, isi scrie numele si daca sunt online pe messenger poate sa-mi scrie.

  2. saychese said:

    :d … da, uite o idee originala, chiar nu m-am gandit la chestia asta :)) … foarte frumos😀 … felicitari:* … vreau si eu un id de al tau sa tinem legatura;)😀

  3. Sincer să fiu, nu sunt un mare fan al messengerului, dar mulţumesc pentru invitaţie, poate va fi timp şi pentru o astfel de întâlnire…

Lasă un răspuns

