Sursa ta zilnica de buna dispozitie

Cuvinte dulci


love-iubire-iubiti-dragoste-viata-life-timp-doi

Suflă vântul uşor, soarele apune,
Sub cerul arzător, încet îi spune
Cuvinte dulci, ce răsună cristalin,
Iubitei sale, dragul Cătălin.

Ea-l priveşte cu ochii-i albaştri,
Mai frumoşi ca acei aştri,
Ce din cer martori sunt
Ai destinului lor crunt.

Băiatul însă-i promite şi se jură:
„Voi trece peste a oamenilor ură,
Şi-n faţă a mii de stele,
Te-oi face stăpâna inimi mele.

Vei fi a mea, iar eu al tau.”
Şi-o cuprinse cu o mână de brâu;
Iar fata i se lăsă uşor,
Pâşind pe-al nouălea norişor.

https://cafeadedimineata.files.wordpress.com/2010/12/stevie-b-because-i-love-you.pdf

Comments on: "Cuvinte dulci" (8)

  1. Soper….place molt…

  2. mariana said:

    imi plak dedicatiile dar de genu asta nu imi plak delok…..

  3. „Şi-n faţă a mii de stele,
    Te-oi face stăpâna inimi mele” … cat de frumoasa si sensibila declaratie de dragoste.

  4. Da, un blog frumos. Lasă-mi un comentariu cu link, să-l trec la favorite.

  5. @ Julian BJ ~ Ai dreptate, dar nu e singurul lucru care ma face fericita. Sunt si altele😉

    @ Cristian Lisandru ~ Ma bucur ca iti place.

    @ saychese ~ tot ce scriu pe blog este cea ce gandesc si cea ce simt. Poezia este scrisa de mine, lafel ca celelalte de pe blog

  6. saychese said:

    Tu ai compus-o ?:X:X😀 … foarte foarte frumoasa :X😀 :* .Bravo!!

  7. „Băiatul însă-i promite şi se jură:
    “Voi trece peste a oamenilor ură,
    Şi-n faţă a mii de stele,
    Te-oi face stăpâna inimi mele” – iubirea… Îmi place…

  8. Julian BJ said:

    because he loooooove you ;)) de-aia esti asa de fericitaaaa ;))

Lasă un răspuns

