Sursa ta zilnica de buna dispozitie


Bună, din nou.  Am revenit după o absenţă destul de lungă. Îmi pare rău ca am lipsit atăt, dar avut probleme cu computerul, dansuri şi şcoală. Dar inportant e că am revenit, pentru moment.
Încet, încet am ajuns la partea a 5-a din „seria” România în imagini. Aşa ca vă invit să ne uităm puţin si peste pozele pe care am pregătit pentru această parte. Apropo…nu am terminat încă judeţul Neamţ, aşa că pozele vor fi tot de acolo😉 Sper că nu v-am plictisit cu această zonă.

judetul-neamt-romania-in-imagini-poze-muntii-cheile-bicazului-frumos

Cheile Bicazului reprezintă o zonă geografică deosebit de pitorească din România situată în partea centrală a Munţilor Hăşmaş, în nord-estul ţării în judeţele Neamţ şi Harghita.

judetul-neamt-romania-in-imagini-poze-frumos-muntii-cheile-bicazului

Cheile au fost formate de râul Bicaz şi fac legătura între Transilvania şi Moldova.

judeul-neamt-romania-in-imagini-poze-frumos-cheile-bicazului-munti-apa-rau

Zona Cheile Bicazului, cu o lungime de peste 6 km de la Lacul Roşu în amonte până la localitatea Bicazul Ardelean în aval, este străbătută de drumul transcarpatic DN12C care leagă oraşele Gheorgheni şi Bicaz.
Cheile Bicazului fac parte din Parcul Naţional Cheile Bicazului – Hăşmaş.

judeul-neamt-romania-in-imagini-frumos-poze-muntii-cheile-bicazului-rau

judetul-neamt-romania-in-imagini-poze-frumos-muntii-cheile-bicazului-rau-apa

judetul-neamt-romania-in-imagini-poze-superb-peisaj-cheile-bicazului-munti

Râul Bicaz este un curs de apă, afluent al râului Bistriţa. Se formează din Lacul Roşu la confluenţa braţelor Veleşchia şi Hăghimaş

judetul-neamt-romania-in-imagini-poze-superb-muntii-cheile-bicazului-apa-rau

Si la sfarsit inca o poza din Piatra Neamt, facute din muntele Cozla. În partea de nord a oraşului se ridică muntele Cozla, cu altitudini de 657 m în punctul numit „Trei Coline” şi 679 m în punctul „Trei Căldări”. Muntele Cozla are forma unei culmi alungite de la nord la sud şi este alcătuit din straturi de marne diferite, şisturi argiloase, straturi bogate în fosile de peşti şi alge, reprezentate şi la Muzeul de Ştiinţe Naturale din Piatra Neamţ.

judetul-neamt-piatra-neamt-privire-de-sus-romania-in-imagini-poze-superb-apa-batca-doamnei

Cam atât am avut să vă arăt pentru moment. Ne revedem în curand cu un nou articol. Pănă atunci aştept părerile voastre.

O seară plăcută.

Comments on: "România în imagini (5)" (4)

  1. Authentic words, some authentic words man. Thanx for making my day.

  2. saychese said:

    Eu nu vad imaginile, nu stiu ce o fi, cred ca e de la browserul meu….sau cine stie….😐 …

    • Scuze, nu era de la browserul au. Cei de la Rophotoshop aveau ceva probleme cu site-ul, dar vad ca deja totul a revenit la normal. Deja pozele sunt active. Va pueti uita linistiti.

  3. Mulţumiri pentru aceste frumoase imagini… Le-am admirat cu o cafea alături…

Lasă un răspuns

