Sursa ta zilnica de buna dispozitie

O vacanta …


Buna seara scumpii mei. Am revenit cu ultimul articol. Hei, nu chiar ultimul. Nu ma retrag din bloggosfera. Doar imi i-au si eu o mica vacanta despre care v-am povestit. Dar am sa revin cu fore noi de munca, cu poze cat mai frumoase si poate intamplari… cine stie…

Azi am sa inchei si poll-ul. Deci… sa vedem cine iese castigator la Ce loc ti se pare perfect pentru o vacanta de neuitat?

Se pare ca nimeni nu vrea o vacanta la strand (nici eu ;)) ), la tara ( pacat, ca e frumos de mule ori) sau la o discoeca. Apropo…nimeni nu e petrecaret???

Pe locul 4 se claseaza vacanta in orase mari, cu doar 2 voturi.

Pe locul 3,  8 pesoane ar prefera sa-si petreaca vacanta intr-o croaziera. Cine nu ar vrea? Eu iubesc marea, apa. Ar fi ceva de neuitat.

Pe locul 2 este  ….   cu 9 voturi … muntele, aerul proaspat, racoros. Stancile sau dealurile inverzica se pare ca sunt in preferintele voastre.

Si medalia de aur, este preluata de o maaaaare de apa, de caldura. Plaje pline, plimbarile pe faleza in rasarit de soare, ori apusul acestuia, castelurile de nisip facute de cei mici cu mare drag, soarele ce ne mangaie cu razele lui fierbinti…Concerele la malul marii sau plimbari romantice, plajele sau innotul… Normal ca vorbesc despre mare. Aceasta a primit 11 voturi.

Imi pare rau ca nu am ocazia sa va arat pozele cu marele „castigator” al competitie, dar sper ca o sa va placa si cele de la munte.

Pana ne vom revedea, aveti grija de voi, succes la „rating” si postari ca mai frumoase. O vacanta placuta😉 Ne vedem pese 5 zile :X  Sper ca nu ma veti uita🙂

Aloha :*

Comments on: "O vacanta …" (6)

  1. Totul despre publicitate said:

    Salut,as aprecia daca as fi adaugat si eu la blogroll,sau unde doresti tu!Tu esti trecuta la mine in lista de mult timp!
    http://bloghazliu.blogspot.com
    http://blogulugyony.blogspot.com

  2. O vacanţă plăcută şi plină de evenimente fericite îţi doresc!

  3. Julian BJ said:

    distractie placuta >:D< fara noii :-<

Lasă un răspuns

