Sursa ta zilnica de buna dispozitie


cuvinte-romania-cafea-de-dimineata-rusine

Azi am fost la Arad, la ore, la şcoala de şoferi. Toate bune şi frumoase. Am terminat orele şi am ieşit afară să aşteptăm „taxiul” nostru personal, ca să mergem acasă, nefiind din Arad. În parcare stăteau vreo 3 inşi, cu o maşină neagră, tunată. Mmmmm…. mdea. Erau tineri, „drăguţi”, în floarea vărstei ;))

Sincer nu am stat eu să ascult ce vorbesc ei acolo, dar am fost obligată, la un moment dat, deoarece vorbeau cam tare. Baieţii, însoţiţi şi de un puşti mic, m-au impresionat cu vocabularul lor. Un vocabular atât de bogat în cuvine…colorate. „Rar” vezi aşa ceva pe la noi, prin ţara noastră. Nu am să repet cuvintele lor, decăt cenzurate. Nu de alta, dar mie frică că vă îmbogăţiţi vocabularul şi în cazuri din astea mai bine rămăi cu unul sărac şi învechit ;))

Din guriţa lor pluteau  cam aşa propoziţiile : „Măi, în p*** mea, să vezi ce o făcut. Da în p*** mea (vreo 2 cuvinte), în p*** mea.” Ok. Mă opresc aici. Nu de alta, dar nu există şi ale cuvinte, aşa că mai bine citiţi propoziţiile de 10 ori şi ştiţi întregul lor dialog.

Am rămas umpic cam şocată cănd i-am auzit „vorbind”. Şi sincer, mi se face umpic (mai mult) ruşine că „sunt” româncă. Mare păcat că nu este nicăieri specificată şi naţionalitatea. Măcar mă simţeam şi eu mai bine şi ziceam „Dăi încolo de Români” (cum spun majoriatea).

https://cafeadedimineata.files.wordpress.com/2009/08/parazitii-fuck-you-romania.pdf

Comments on: "Români cu vocabular îmbogăţit" (9)

  1. ma gandeam si eu la clupul celor de la deko. exista dorinta asta a unora de a iesi in evidenta prin orice. de acolo se trage toata chestia asta, teribilism pur :))

  2. saychese said:

    Wow Linda, dar ai trait intr-o societate rupta de lume , cel putin de Romania :)) …. .Pai eu astea le stiu de pe la vreo 5 ani de zile :)) , ma invatau astia mari sa zic prostii :)), iti spun eu ca orice pusti daca il intrebi de anumite parti ale corpului in termeni de cartier ii stie foarte bine.Nu mai e nimic de mirare,dar absolut nimic.Trebuie sa te obisnuiesti😉

    • N-am trait deloc intr-o societate rupta de restul lumii. Dar sa folosesti injuraturi la fiecare al 2 cuvant, e cam exagerat. Sau poate sunt eu de moda veche si de asta ma cam deranjeaza un asemenea limbaj.

  3. Apropo de cuvintele „pula mea”, uită-te la acest video și poate-ți vei vedea altfel … ‘totul’ :

    Anyway, nu sunt de acord cu excesul folosirii acestor cuvinge vulgare, dar spuse la momentul potrivit face cât 100 de cuvinte🙂

    • Prin articol vroiam sa scot din nou in evidenta de ce Romania e…… Romania. Mie personal nu mi-ar placea sa merg intr-o tara straina si sa aud la fiecare 2 milimetri cum injura x sau y. Iar daca injuri nu este cool ci esti idiot. Se intampla sa te enerveze ceva si mai spui ce nu trebuie, dar nu sa le folosesti si in loc de „buna ziua”, sau cum e in clip, ca semne de punctuatie.

  4. Sunt mulţi din ăştia… Pur şi simplu demonetizează organul sexual folosindu-l atâta în exprimare!

  5. Asta-i Romania! Intalnesti la orice pas astfel de oameni, nu doar in Arad.

  6. ce te miri asa? e plin de tipi de felul asta, trebuie doar ignorati si nu ascultati, oricum nu ai ce auzi de la ei.

Lasă un răspuns

