Sursa ta zilnica de buna dispozitie


https://cafeadedimineata.files.wordpress.com/2009/09/hgc.pdf

Bună dragii mei. Ce mai facei? Am cam lipsit din blogosferă şi-mi cer scuze.
Am revenit cu un nou articol din România în imagini. Azi am să continui articolul precedent, prezentându-vă acelaşi oraş minunat, Sibiu, însă o altă atracţie turistică : grădina zoologică.
N-am să vă ţin mult de „vorbă” şi am să trec la fapte. Pozele vorbesc de la sine :

Gradina Zoologică din Sibiu a fost înfiinţată în anul 1929 şi este cea mai veche din ţară.

gradina-zoologica-Sibiu-Romania-in-imagini-animale-wild-animal-lama-llama-zoo-apa-lac-fantana-fountain

Photographer: LindeMona

Gradina Zoologica Sibiu are o suprafata de 4,8 ha, alte 10,3 ha fiind atribuite din Padurea Dumbrava.

gradina-zoologica-zoo-Sibiu-Romania-in-imagini-cafea-de-dimineata-wild-animal-pom-tree-600-ani

Photographer: LindeMona

Gradina adaposteste 135 de animale si pasari din 35 de specii: maimute, ursi, lupi albi, lupi carpatini, vulpi, tigri, lei, jaguar, pume, mistreti, lame, cerbi carpatini, cerbi lopatari, caprioare, bivoli albi, ponei, piton reticulat, crocodil, fazani, papagali, pauni, porumbei.

gradina-zoologica-zoo-Sibiu-Romania-in-imagini-poze-animal-wild-puma

Photographer: LindeMona

gradina-zoologica-zoo-Sibiu-Romania-in-imagini-poze-mainuta-monkey

Photographer: LindeMona

gradina-zoologica-zoo-Sibi-Romania-in-imagini-wild-animal-urs-jucaus-joaca-apa-baie-distractie

Photographer: LindeMona

gradina-zoologica-zoo-Sibi-Romania-in-imagini-poze-baie-apa-urs-bear-joaca

Photographer: LindeMona

gradina-zoologica-zoo-Sibiu-Romania-in-imagini-poze-leu-lion-tigru-animal-wild-salbatic-i-want-o-sleep-vreau-sa-dorm-somn

Photographer: LindeMona

gradina-zoologica-zoo-Sibiu-Romania-in-imagini-poze-wild-animal-lama-llama

Photographer: LindeMona

ADRESA

Calea Dumbravii nr. 142, Sibiu, Romania

Tel. 004-0269-240476,

Fax. 004-0269-240476,

e-mail: primarie@sibiu.ro

Sursă informaţii: Zooland

Comments on: "România în imagini (7)" (3)

  1. saychese said:

    foarte faine pozele :X😀 … ,dar nu ma pot gandi cat de chinuite is saracele animale.Am fost la o gradina zoologica din radauti daca nu ma insel… sua nu stiu…. nu cred.. oricum cand eram in excursie :)) …. si se vedea suferinta in ochii animalelor alora.Stau in custi de 3 x 3 cu beton…. in loc de iarba
    ps:dami te rog id tau de mess.. vrea sa te intreb ceva…

    • Stiu. Multe gradini zoologica din Romania chinuie animalele. Am fost si noi anul recut, parca, tot asa cu olimpiada si chiar a venit unu sa le deie de mancare. I-am tras o morala la omu acela ca chinuie animalele, ca in 2 secunde a si disparut.

  2. Poza cu ursu’ mi se pare cea mai tare🙂 Nu am fost in Sibiu pana acum, sper sa ajung cat mai curand acolo.

Lasă un răspuns

