Sursa ta zilnica de buna dispozitie

Sus in deal …


… e o casa …

Buna scumpii mei.

Ieri am trecut pe la Iulian si Dora, care mi-au facut o pofta de bal, de numa’. Cred ca la primul bal ce se va tine am sa fiu prezenta. Azi am dat o „raita” pe la Trilulilu, sa caut ceva muzica numai buna de ascultat intr-o zi cu soare. Si mi-am amintit de o melodie superba, care imi place la nebunie. Nu ma puteam abtine. Trebuie s-o impartasesc cu voi. Sper ca o sa va placa😉

V-am pupacit. O zi frumoasa!

https://cafeadedimineata.files.wordpress.com/2009/09/sus-in-deal.pdf

Comments on: "Sus in deal …" (3)

  1. prima data cans asc melodia , ma asteptam la ceva mai mult

  2. melodia… nu ma atrage ca zic mai „frumos”
    totusi e bine ca e o zi cu soare
    PS: nu stiu cat o sa mai putem umbla pe trilulilu ca cica a fost dat in judecata… :-„

Lasă un răspuns

