Sursa ta zilnica de buna dispozitie

Hei, wake up!


 

Buna scumpii mei.
Va scriu din nou cu mare drag, insa de data aceasta cu un apel, cu o rugaminte : ROMANIA, TREZESTE-TE!
Da, intradevar, dormim cu ochi deschisi si credem tot ce mi se pune, toate aburelile posibile si chiar imposibile.
Nu am sa ma apuc de politica, pentru ca nu este nici o placere penru mine. Ca de fiecare data, am s spun lucrurilor pe nume, lucruri care ma deranjeaza. Si astea sunt legate momentan de politica, de tara mea natala. E tara noastra, dar o daruim unor oameni, care nu o merita.

Am sa incep cu un mic video :

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

 

Acum, dupa primul tur, Crin Antonescu trece de partea lui Mircea Geoana, PSD.

 

Vi se pare ceva normal?

 

 

Lasă un răspuns

