Sursa ta zilnica de buna dispozitie

Un nou inceput


Hello scumpii mei.

S-au cam schimbat multe de cand nu am scris nimic pe blog. Asa ca de acum pentru un timp (sper ca macar 3 ani) am sa va scriu din Timisoara, din noua mea etapa a vietii. Cu acesta ocazie am sa incerc sa schimb si blogul, ca sa inceapa si acesta un nou inceput.

Acestea fiind spuse va las in companie lui Adrian, cu melodia Iubesti un vis😉

https://cafeadedimineata.files.wordpress.com/2010/09/adrian-iubesti-un-vis.pdf

Comments on: "Un nou inceput" (3)

  1. Heh, vecinute. (AR-TM), sunt curioasa sa te citesc.
    Sa stii ca asa am fost si eu, am schimbat pe bloguri de multe ori pana am ramas la unul singur, si il am deja de 2 ani si ceva, si inca merge.

    Spor la scris si inspiratie maxima. Te-am pupat.

    • Ma bucur ca iti place si sper sa nu te dezamagesc.
      Eu nu am schimbat prea multe bloguri. Am inceput cu Piczo si am avut un alt blog, imoreuna cu o prietena. Insa de cand am acest blog incerc sa vin cu ceva nou. Nu am scris de ceva timp, dar sincer, mi s-a facut dor.

  2. te rog sa imi schimbi numele in Online Games

Lasă un răspuns

