Sursa ta zilnica de buna dispozitie


Mda. O alta ştire „şocantă” apare despre efectele fumatului pasiv. Ştim foarte bine că fumatul dăunează grav sănătăţii, inimii, sarcinii, tenului, cauzează cancer etc. Conform unui studiu publicat în revista Archives of Otolaryngology, fumatul pasiv poate afecta şi auzul, mai ales în rândul tinerilor.

„Studiul a fost realizat pe un eşantion de peste 1.500 de tineri americani, cu vărste între 12 şi 19 ani. Rezultatele arată că în jur de 40% dintre tinerii care au fost expuşi la fumul de ţigară aveau probleme cu auzul, spre deosebire de tinerii care nu au fost expuşi, în rândul acestora procentul fiind de doar 25%.”

Din partea mea e o veste bună, pentru mine. Însfărşit am găsit o modalitate de a scăpa nevinovată atunci cănd mă strigă mama, iar eu nu aud😀

Tu ce părere ai despre rezultatele acestui studiu?

Comments on: "Tutunul dăunează auzului" (1)

  1. Fara sa par sau sa fiu superficial da` e studiu facut de americani sau britanici.
    A mai fost un studiu facut tot de americani, nu mai stiu exact in care spunea ca fumatul nu dauneaza grav sanatatii.El poate dauna, dar numai daca noi credem asta, in rest fumatul nu afecteaza nimic. Deja ne lua de fraieri pe fata.
    Studii din astea platite de marile companii, fiecare sa-si traga cate o particica din viciul asta sunt o gramada. Nu cred ca are cu ce-mi afecta mie auzul ca fumez eu.

Lasă un răspuns

